Centrum Rozwoju i Wsparcia powstało z myślą o wszystkich ludziach, którzy pragną się rozwijać, dokonywać korzystnych zmian w swoim życiu, a także spełniać marzenia i realizować wyznaczone sobie cele.
Nasz zespół tworzą osoby wykwalifikowane, posiadające wieloletnie doświadczenie w wykonywanej przez siebie pracy, doskonale znające branżę edukacyjną, nastawione na spełnianie Państwa potrzeb.
Naszym celem jest dostarczyć najkorzystniejszych rozwiązań, ale także wspierać i motywować w podejmowanych przedsięwzięciach.
Staramy się aby nasza oferta spełniała oczekiwania dlatego wszelkie formy zajęć dostosowywane są do indywidualnych potrzeb.
Docieramy zarówno do grup zorganizowanych, firm, instytucji, jak i do osób indywidualnych.
W ramach terapii i
poradnictwa logopedycznego prowadzimy szereg zajęć przeznaczonych dla dzieci z problemami i trudnościami w nauce. Tworzymy zespół specjalistów z bogatym doświadczeniem, ciągle poszerzając swoje umiejętności i wiedzę poprzez różnego rodzaju kursy i szkolenia.
Celem terapii pedagogicznej jest stworzenie dziecku najlepszych warunków do wszechstronnego rozwoju, pozwalające na budowanie wiary we własne siły, zmieniające nastawienie do pracy i nauki, ograniczające przyczyny niepowodzeń szkolnych.
Cechuje nas pełne zaangażowanie i profesjonalizm.
Staramy się, aby każdy czuł się u nas wyjątkowo oraz by czas spędzony z nami był kolejnym stopniem prowadzącym do pełniejszego rozwoju.
Zajęcia coachingu pozwalają zrozumieć klientowi co jest dla niego najważniejsze, ułatwia określenie celów życiowych i wyznacza drogę w dążeniu do ich realizacji.
Polega na rozmowie opartej na zaufaniu, zrozumieniu i akceptacji.
Wymaga dużego zainteresowania zarówno ze strony trenera jak i klienta.
Pozwala na stworzenie strategii działania, która ułatwi realizację największych przedsięwzięć.
Szkolenia dla firm i instytucji, które nastawione są na sukces dzięki wynikom uzyskiwanym przez pracowników.
Jesteśmy elastyczni, dlatego wszelkie programy szkoleniowe tworzymy zgodnie z potrzebami naszych klientów.
Tematy szkoleń:
- praca w zespole
- zarządzanie czasem
- telefoniczna obsługa klienta
- budowanie relacji z klientem
- szkolenia produktowe i motywacyjne
- negocjacje i asertywność
- twórcze myślenie
- przyjmowanie i obsługa reklamacji